احتمال بارداری با تماس سطحی و پیش آب

خیلی از زوج های جوان ترس از این دارند که بدون دخول آیا امکان بارداری وجود دارد یا خیر ؟ اگر چنین اتفاقی افتاد برای جلوگیری از بارداری چه کاری انجام دهند .آیا احتمال بارداری با تماس سطحی وجود دارد ؟

بطور کلی باید گفت احتمال باردار شدن دختر باکره با وجود پرده بکارت نیز بصورت ضعیف وجود دارد . اگر ارتباطی بین آلت مردانه و واژن زن ، هرچند کم صورت بگیرد ، به دلایلی احتمال بارداری ممکن است . سوالی پیش می آید که آیا احتمال بارداری با پیش آب وجود دارد یا خیر ؟

زیرا ممکن است آلت مردانه داری پیش آب بوده و این مایع شفاف که قبل از انزال از مرد خارج می شود ، میتواند حاوی تعدادی اسپرم باشد .

توجه کنید که اگر پیش آب پس از انزال اولیه از آلت مردانه خارج شود ، می تواند دارای اسپرم نیز باشد. لذا با دستی که به پیش آب آغشته شده ، امکان بارداری ممکن است به ندرت وجود داشته باشد.


برخی متخصصان می گویند اگر لباس زن آغشته به مایع منی شود و این لباس با واژن زن در تماس قرار بگیرد ، احتمال بارداری بسیار کم است . اما پیشنهاد می شود ، در صورتی که در زمینه بارداری مشکوک شدید ، بلافاصله از روش های اورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده کنید .


این مهم نیست که چه زمانی نزدیکی داشته اید ، این مهم است که در هنگام تخمک گذاری اسپرم در نزدیکی لوله فالوپ وجود داشته باشد.

ریختن منی اطراف واژن


اگر مایع منی نزدیک ورودی واژن و یا اطراف آن ریخته شده باشند ، امکان وقوع بارداری نیز وجود دارد . زیرا ممکن است بصورتی وارد واژن شود .

چگونه ممکن است بدون دخول بارداری صورت بگیرد ؟


رابطه جنسی ۳۶ ساعت یا کمتر از آن قبل از تخمک گذاری یا ۷۲ ساعت بعد از تخمک گذاری انجام شود . زیرا اسپرم در مکان مناسب امکان زنده ماندن دارد . حدکثر میزان روز ها تخمک گذاری در زنان ده روز در طول یک دوره می باشد .

باید بدانیم که طبق بررسی های انجام شده ، امکان بارداری برای دختر باکره نیز وجود دارد ، اما خیلی کم است . معمولا استرس از بارداری،تغییر فصول و تغییر دما باعث تعویق زمان پریود می شود که این نیز استرس افراد را در بارداری بیشتر می کند .

آیا باداری از طریق رابطه مقعدی (رابطه جنسی از پشت) امکان پذیر است ؟


رابطه از پشت نمی تواند باعث بارداری شود ، اما چون خروجی مقعد و واژن فاصله کمی از هم دارند ، منی میتواند نزدیک واژن شود .

آیا از طریق رابطه دهانی امکان بارداری وجود دارد ؟

فقط در صورتی که منی با واژن ارتباط پیدا کند یا وارد واژن شود ، امکان بارداری وجود دارد .

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *